Henkel i Carrefour wspierają Fundację Czerwone Noski

Współpraca z Henkel i Carrefour

03.września 2019

Henkel i Carrefour wspierają Fundację Czerwone Noski w zdobywaniu dziecięcych uśmiechów

Wspólna akcja firm Henkel i Carrefour pod hasłem „Spraw dzieciom frajdę” odbędzie się w dniach 3 - 14 września 2019 r. Część dochodu ze sprzedaży środków do prania i czystości oraz kosmetyków firmy Henkel w sklepach sieci Carrefour w całej Polsce, zostanie przekazana na rzecz Fundacji Czerwone Noski Klown w Szpitalu. Darowizna o łącznej wartości 50 000 zł umożliwi Fundacji kontynuowanie działań w Warszawie oraz Krakowie. Firmy Henkel i Carrefour współpracują ze sobą już od ponad pięciu lat, by pomagać najmłodszym.

 – Henkel od lat angażuje się w wiele akcji charytatywnych. Jedną z nich w tym roku jest wsparcie Fundacji Czerwone Noski. Misją tej organizacji jest niesienie uśmiechu na oddziałach szpitalnych. Niezwykle ważnym jest, by każde dziecko miało powody do radości nawet tam, gdzie jest o nią najtrudniej. Dzięki konsumentom, którzy wybiorą nasze produkty, przekażemy Fundacji środki na realizację programu „Klown w Szpitalu”, czyli kontynuowanie regularnej terapii humorem na oddziałach dziecięcych – Dorota Strosznajder, pełnomocnik ds. odpowiedzialności społecznej w Henkel Polska.

Program „Klown w Szpitalu”, realizowany we współpracy z firmą Henkel i Carrefour, obejmuje regularne wizyty artystów w następujących placówkach: Narodowe Centrum Reumatologii w Warszawie, Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie, Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika w Krakowie.

 – Wsparcie firm, takich jak Henkel i Carrefour, umożliwia Fundacji niesienie misji i idei terapii humorem w kolejne miejsca. Dzięki akcji „Spraw dzieciom frajdę” każdy klient, kupując produkty codziennego użytku, może w prosty sposób stać się darczyńcą Fundacji i podarować uśmiech kolejnym małym pacjentom. To ogromnie ważne, ponieważ artyści-klowni odwiedzają rocznie około 15 tysięcy dzieci, przebywających w 12 szpitalach. Aby ich wizyty i działania mogły być regularne, potrzebujemy odpowiednich środków. Cieszymy się, że dzięki takiej inicjatywie, klienci, którzy wybierają markę Henkel, przy okazji mogą poznać Czerwone Noski i wspomóc nasze działania - Marcin Dudek, dyrektor Fundacji Czerwone Noski Klown w Szpitalu.

 –  Cieszymy się, że po raz kolejny wspólnie z klientami Carrefour i firmą Henkel możemy pomóc chorym dzieciom, które w szpitalach w całej Polsce muszą poddawać się leczeniu z dala od rodzinnego domu. Troska o zdrowie jest jednym z filarów naszej firmy, dlatego wspieramy wartościowe inicjatywy skierowane do dzieci oraz promujemy zdrowe odżywianie i aktywność fizyczną. Zgodnie z realizowaną przez nas strategią transformacji żywieniowej rozwijamy również w naszych sklepach ofertę produktów wysokiej jakości i ekologicznych, ponieważ mają one pozytywny wpływ na nasze zdrowie. Cel akcji „Spraw dzieciom frajdę” jest wyjątkowy, dlatego zaangażowaliśmy się w nią bez wahania - powiedział Marek Lipka, Dyrektor Handlowy Carrefour Polska.

abaton-monitoring